Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι υπεργολάβου στην παράκαμψη Χαλκίδας

Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι υπεργολάβου στην παράκαμψη Χαλκίδας
26 Ιουνίου 2026, 08:26
A+ A-
Εκαναν καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας.

Στην Επιθεώρηση Εργασίας Εύβοιας έκαναν καταγγελία οκτώ εργαζόμενοι που δουλεύουν σε υπεργολάβο στην παράκαμψη Χαλκίδας

Υποστηρίζουν ότι είναι απλήρωτοι και δεν τους δίνονται τα χρήματα από τις υπερωρίες.

Αναλυτικό ρεπορτάζ στη «Γνώμη» της Παρασκευής 26 Ιουνίου. 

 

 

Επιστροφή