Ευρωπαίοι από έξι χώρες φιλοξενούνται στον Δήμο Κύμης - Αλιβερίου
Ο Δήμος Κύμης - Αλιβερίου φιλοξενεί τη δεύτερη διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος URBACT IV «Comings and Goings», με τη συμμετοχή εκπροσώπων από την Πορτογαλία, την Ισπανία, τη Λιθουανία, την Ουκρανία, την Εσθονία και την Κροατία.
Κατά τη διάρκεια των εργασιών, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τον Δήμο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, ενώ θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη λύσεων που θα ενισχύσουν την πρόσβαση των πολιτών σε αξιόπιστες, οικονομικά προσιτές και βιώσιμες υπηρεσίες μεταφορών.
Στόχος του προγράμματος είναι η ανταλλαγή γνώσεων και καλών πρακτικών για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων που αφορούν την κινητικότητα σε αστικές και αγροτικές περιοχές της Ευρώπης.



















