5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ: Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν στους γονείς τα αποτελέσματα της συμμετοχής σε πρόγραμμα για την ψυχική υγεία των μαθητών

5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ: Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν στους γονείς τα αποτελέσματα της συμμετοχής σε πρόγραμμα για την ψυχική υγεία των μαθητών
20 Οκτωβρίου 2024, 14:36
A+ A-
Η εκδήλωση αποτέλεσε ευκαιρία επικοινωνίας, προβληματισμού και διαλόγου  μεταξύ των γονιών και των εκπαιδευτικών.

Η Παιδαγωγική Ομάδα υλοποίησης του Σχεδίου Εργασίας Erasmus+ του 5ου Προτύπου Γυμνασίου Χαλκίδας, με τίτλο «Ψυχική υγεία και ευεξία εκπαιδευτικών και μαθητών: Σχεδιάζοντας θετικά το μέλλον» διοργάνωσε εκδήλωση διάχυσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος.

Η εκδήλωση, που απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς και γονείς, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, το απόγευμα, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να μοιραστούν οι εκπαιδευτικοί τις εμπειρίες και τα αποτελέσματα από τη συμμετοχή τους στο επιμορφωτικό σεμινάριο “Design the Positive: Positive Thinking, Positive Communication and Positive School Spaces” του Ευρωπαϊκού οργανισμού MOVEU στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Επίσης, να παρουσιάσουν τις δράσεις που υλοποιήθηκαν στο σχολείο, αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος και τις αποκτηθείσες γνώσεις και εμπειρίες. 

Ειδική προσκεκλημένη ήταν η Άννα Κοντάρα, Συμβουλευτική Ψυχολόγος, η οποία παρουσίασε στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς το θέμα του Άγχους, τα αίτια αλλά και τις συνέπειες που αυτό δημιουργεί σε όλες τις ηλικίες.

Η ίδια πρότεινε τρόπους διαχείρισης στο οικογενειακό και στο σχολικό περιβάλλον και συζήτησε με τους παρευρισκόμενους/ες προβληματισμούς και  δυσκολίες.  

Η Εκδήλωση Διάχυσης των Αποτελεσμάτων του Προγράμματος Erasmus+  του 5ου Προτύπου Γυμνασίου Χαλκίδας αποτέλεσε μια ευκαιρία επικοινωνίας, προβληματισμού και διαλόγου μεταξύ των γονιών του σχολείου και των εκπαιδευτικών σχετικά  με τη σημασία των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ERASMUS+ και τα οφέλη που αυτά έχουν για τη σχολική κοινότητα.

Η συνάντηση δημιούργησε κλίμα εμπιστοσύνης και αισιοδοξίας ότι η υιοθέτηση τέτοιων πρωτοβουλιών μπορεί να επιφέρει ουσιαστικά αποτελέσματα, να συμβάλει στη διαμόρφωση θετικού και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος και να προάγει την ψυχική υγεία και ευεξία μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών.

Επιστροφή