ΤΡΙΑ ΜΑΓΑΖΙΑ-ΧΑΛΚΙΔΑ: Αφήνουν ξανά αδέσποτα στην περιοχή
Αδέσποτα εμφανίστηκαν ξανά στην περιοχή «Τρία Μαγαζιά» στη Χαλκίδα και άθελά τους τα αθώα τετράποδα εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για τους διερχόμενους οδηγούς.
Οι κάτοικοι αντέδρασαν και κατήγγειλαν στο egnomi.gr ότι κάποια από τα αδέσποτα τα άφησε στην περιοχή ο Δήμος Χαλκιδέων. Γυναίκα που διατηρεί σπίτι στα «Τρία Μαγαζιά» σημείωσε:
«Ο δήμος άφησε ήμερο μαλλιαρό σκυλάκι και μας είπε ότι το ζωάκι επανεντάχθηκε στο φυσικό του περιβάλλον. Για ποια επανένταξη, όμως, μιλάμε, αφού το αδέσποτο αποτελεί πηγή πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων».
Σύμφωνα με περίοικους, αδέσποτα αφήνουν στην περιοχή και ασυνείδητοι πολίτες, οι οποίοι θέλουν να ξεφορτωθούν άκακα τετράποδα.



















