Συμμετοχική δράση του 11ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας με το Μουσείο-Αρχείο Γ. Σκαρίμπα
Η συμμετοχική δράση «Μαθαίνοντας την επιστήμη μέσα από το θέατρο» εντάσσεται στo πλαίσιo του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής και υλοποιήθηκε από τους μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του 11ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας .
Η δράση «Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο» είναι μια πρωτοβουλία της Science View σε συνεργασία κάθε χρονιά με διάφορους φορείς.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Τάξης καλούνται να δραματοποιήσουν επιστημονικές έννοιες και γνώσεις που προέρχονται από το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων τους.
Το θέμα διερευνήθηκε είναι: «Η παλίρροια, η άμπωτη, η άνωση και η ναυπηγική». Συνοδοιπόρος και πηγή έμπνευσης της δράσης ήταν ο Γιάννης Σκαρίμπας και το "Σπασμένο καράβι" του.
Η δράση παρουσιάστηκε και βιντεοσκοπήθηκε στο χώρο του Μουσείου-Αρχείου Γ. Σκαρίμπα με την ευγενική υποστήριξη των συντελεστών του Μουσείου-Αρχείου Γ. Σκαρίμπα, την Πέμπτη 28 Μαρτίου.
Η δράση θα επαναληφθεί στο διήμερο των δράσεων για το έτος Σκαρίμπα τον προσεχή Μάιο στο Μέγαρο της Περιφέρειας.
Οι Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη δράση είναι οι εξής: Γεωργία Κακαρά (Θεατρικής Αγωγής) , Στάθης Πηλιχός (Εικαστικών) και Στυλιανή Ιωσήφ (Διευθύντρια του σχολείου), ενώ ο καραγκιοζοπαίχτης Κωνσταντίνος Ντούμπας συμμετείχε σε ρόλο κλειδί με τις φιγούρες του.