ΧΑΛΚΙΔΑ-ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ: Κοιμόταν και ροχάλιζε στο παγκάκι μπροστά στο κτήριο της Εισαγγελίας

ΧΑΛΚΙΔΑ-ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ: Κοιμόταν και ροχάλιζε στο παγκάκι μπροστά στο κτήριο της Εισαγγελίας
1 Μαρτίου 2024, 19:00
A+ A-
Και μάλιστα υπό βροχή! 

Μάρτυρας ενός - αν μη τι άλλο - ασυνήθιστου περιστατικού έγινε αναγνώστης του egnomi.gr , ο οποίος μας έστειλε και την φωτογραφία, το πρωί της Παρασκευής 1 Μαρτίου.

Στο προαύλιο του Δικαστικού Μεγάρου Χαλκίδας, μπροστά στο κτήριο της Εισαγγελίας κοιμόταν και ροχάλιζε στο παγκάκι και μάλιστα υπό βροχή, ένας άντρας.  

Ο αναγνώστης μας δεν μπόρεσε να διευκρινίσει αν πρόκειται για άστεγο, που βρήκε καταφύγιο στο παγκάκι ή για κάποιον μάρτυρα σε δίκη, αλλά μικρή σημασία έχει.

Αναμφίβολα δεν είναι φυσιολογικό να κοιμάται κάποιος σε παγκάκι, στο προαύλιο του Δικαστικού Μεγάρου υπό βροχή και το περιστατικό είναι αξιοπερίεργο και συνιστά είδηση.

Επιστροφή