ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ: Δείτε τη νέα καμπάνια τουριστικής προβολής
Ξεκίνησε η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος για το 2024 με τίτλο «In the Heart of Experiences».
Η καμπάνια αξιοποιεί με ευρηματικό τρόπο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αλλά και τους ντόπιους κατοίκους της περιοχής, με στόχο να προβάλει τη Στερεά Ελλάδα ως έναν πολυδιάστατο προορισμό 4 εποχών, ο οποίος προσφέρει ανεξάντλητες αυθεντικές εμπειρίες.
Με συμβολικό επίκεντρο τους Δελφούς, ένα παγκοσμίου εμβέλειας τοπόσημο της Στερεάς Ελλάδας, και δημιουργικό όχημα τους θρυλικούς χρησμούς, η Περιφέρεια δημιουργεί μία καμπάνια με έντονο τοπικό χρώμα.
Πρωταγωνιστές της είναι οι άνθρωποι του τόπου, ιδιαίτερα αυθεντικοί και φιλόξενοι χαρακτήρες, οι οποίοι αναδεικνύουν τις άπειρες δυνατότητες και επιλογές που προσφέρει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας σε τουριστικά προϊόντα όπως: ο πολιτισμός, η φύση, τα σπορ, η θάλασσα, η γαστρονομία, ο αγροτουρισμός, αλλά και η ευεξία.
Αλλωστε, στην «Καρδιά της Ελλάδας», στη γη των χρησμών, όλες οι εμπειρίες είναι ανοιχτές!
Δείτε το κεντρικό video της καμπάνιας εδώ:
Βασικός σκοπός της τουριστικής καμπάνιας προβολής «In the Heart of Experiences» της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, είναι η περαιτέρω ανάδειξη και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος και παράλληλα η αύξηση των τουριστικών εισροών σε σύγκριση με άλλους προορισμούς στην Ελλάδα, μέσω της προβολής των ξεχωριστών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής σε βασικές αγορές-στόχος, όπως: ΗΠΑ, Ολλανδία, Βέλγιο, Αυστρία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Πολωνία και Ρουμανία.