Η παραλιακή χάραξη μέσω Καντηλίου είναι η μόνη εφικτή λύση για τον δρόμο προς την Βόρειο Εύβοια

Η παραλιακή χάραξη μέσω Καντηλίου είναι η μόνη εφικτή λύση για τον δρόμο προς την Βόρειο Εύβοια
9 Φεβρουαρίου 2021, 12:30
A+ A-
Ο Δημήτρης Κατούνης εξηγεί με στοιχεία γιατί πρέπει να εγκαταλειφθεί κάθε άλλη ιδέα.

* Γράφει ο Δημήτρης Κατούνης, Διαχειριστής της Ομάδας " Κανδήλιο Όραμα" 

Ύστερα από τα στοιχεία, τεχνικά και οικονομικά, που είδαν το φως της
δημοσιότητας, από την έγγραφη απάντηση του Υπουργείου Υποδομών στον βουλευτή Θανάση Ζεμπίλη, όπου το 2007 έγιναν αναθέσεις μελετών κατά τμήματα της ΕΟ 77, έφθασε η ώρα οι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ  να δούνε, ότι η μόνη εφικτή και τεχνικά δόκιμη λύση είναι αυτή  της ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΕΣ ΟΔΟΥΣ.

Γιατί:
1. Μειώνει την απόσταση και τον χρόνο διαδρομής στο μισό περίπου .

2. Αντιμετωπίζει καλύτερα και γρηγορότερα  τα έκτακτα και δύσκολα
περιστατικά υγείας.

3. Δίνει λύση στα προβλήματα που προκαλούνται από το κλείσιμο του
δρόμου, λόγω κατολισθήσεων και χιονοπτώσεων κ.α.

4. Σύμφωνα με την υπάρχουσα οριστική τεχνική μελέτη, η σήραγγα που
προβλέπεται να κατασκευαστεί στην παραλιακή χάραξη  είναι 215 μ., ενώ στην ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ  3.600μ. με αποτέλεσμα σύμφωνα με την απάντηση του Υπουργείου Υποδομών το έργο να καθίσταται απαγορευτικό.

5. Το εκτιμώμενο κόστος σύμφωνα με τις μελέτες,  στην ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΧΑΡΑΞΗ
απόστασης 25 χιλιομέτρων, ανέρχεται στο ποσό των 45 εκ.ευρώ, ενώ στην ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ, απόστασης 7,5 χιλ, ανέρχεται στο ποσό των 100 εκ.ευρώ.

6. Η σύμβαση για το έργο στον Άγιο, σύμφωνα με την απάντηση του Υπουργείου Υποδομών βαίνει προς λύση, για τους λόγους που αναφέρονται σ' αυτήν, με αποτέλεσμα το έργο αυτό να εγκαταλείπεται.

Ως εκ τούτου η λύση που εξασφαλίζει ταχύτητα, άνεση και ασφάλεια σε όσους
θέλουν να ταξιδέψουν στην Βόρεια Εύβοια, η λύση που δίνει προοπτικές
ανάπτυξης της Περιοχής και των κατοίκων της, είναι  αυτή της
ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ.

Γι' αυτό είναι ανάγκη όλοι οι τοπικοί φορείς να ζητήσουν να δρομολογηθεί η
κατασκευή του παραλιακού δρόμου Πολιτικά -Λίμνη μέσω Καντηλίου, που
όπως έχουμε πει, δεν θα χρειασθεί να διατεθούν πιστώσεις για την ανάθεση
μελετών, αφού υπάρχουν, η μεν οριστική από το 1989 η δε περιβαλλοντική από το 1998.

 

Επιστροφή