ΚΑΛΟΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΗΣ-ΧΑΛΚΙΔΑ: Δωροέκθεση, φαναράκια και βασιλόπιτες
Ο Πανευβοϊκός Σύλλογος Κακοποιημένης Γυναίκας και Παιδιού "Ο Καλός Σαμαρείτης" διοργανώνει εορταστικές εκδηλώσεις, με σκοπό την οικονομική ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου.
Την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου, στις 6 το απόγευμα, θα γίνουν τα εγκαίνια δωροέκθεσης, που θα λειτουργήσει στον πεζόδρομο της Αβάντων, πίσω από τον Άγιο Νικόλαο, ώρες καταστημάτων.
Το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου, στις 7 το απόγευμα, στην προβλήτα του Αγίου Νικολάου θα ξεκινήσει η εκδήλωση με τα φαναράκια των Χριστουγέννων, που θα φωτίσουν τον ουρανό της Χαλκίδας.
Στον ίδιο χώρο, που θα λειτουργεί η δωροέκθεση, στον πεζόδρομο της Αβάντων, από 29 μέχρι 31 Δεκεμβρίου θα πωλούνται βασιλόπιτες. Πέντε τυχεροί θα κερδίσουν πέντε χρυσά φλουριά



















