Οι δάσκαλοι της Χαλκίδας πρόσφεραν τετράδια και μολύβια στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Πολιτικών

Οι δάσκαλοι της Χαλκίδας πρόσφεραν τετράδια και μολύβια στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Πολιτικών
2 Οκτωβρίου 2020, 15:59
A+ A-
Σε ένδειξη αλληλεγγύης, μετά την θεομηνία που έπληξε την περιοχή τους.

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, σε ένδειξη αλληλεγγύης και συμπαράστασης προς τους πλημμυροπαθείς του φετινού καλοκαιριού, πρόσφερε την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου, τετράδια και μολύβια στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Πολιτικών, των οποίων οι οικογένειες επλήγησαν από τις καταστροφικές πλημμύρες.

Το σχολικό υλικό παραδόθηκε από την Αντιπρόεδρο Στέλλα Ιωσήφ και τη Γραμματέα του Συλλόγου Έφη Βαρβάρου στη διευθύντρια του σχολείου Γιαννούλα Καρακάλου, προκειμένου να διανεμηθούν στα παιδιά.

Επιστροφή