Σε Μετόχι και Αρτάκη χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Χαλκίδος
Σε Μετόχι και Αρτάκη βρέθηκε ο Μητροπολίτης Χαλκίδας το Σαββατοκύριακο 22-23 Αυγούστου.
Το Σάββατο 22 Αυγούστου 2020, παραμονή της αποδόσεως της εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος μετέβη στον Ιερό Προσκυνηματικό Ναό Της Παναγίας Της Φανερωμένης Νέας Αρτάκης, όπου χοροστάτησε στον Πανηγυρικό Εσπερινό, στον οποίο συμμετείχαν πολλοί κληρικοί της Μητροπόλεως, αλλά και ο ευσεβής λαός, προσκυνητές όλοι της χάρης της Υπεραγίας Θεοτόκου, μεταξύ των οποίων ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ευβοίας Γιώργος Κελαϊδίτης, η Δήμαρχος Χαλκιδέων Έλενα Βάκα, Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι.
Το πρωί της Κυριακής 23 Αυγούστου 2020 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος, συνοδευόμενος από τον Διάκονό του Νικόλαο Πριμηκύριο, χοροστάτησε στον Όρθρο και προεξήρχε στη Θεία Λειτουργία, έξω από σωζόμενο Καθολικό της διαλελυμένης Ιεράς Μονής Οσίου Νικολάου του Σικελιώτου στον Μετόχι Διρφύων, με συλλειτουργούς τον Ιεροκήρυκα Αρχιμ. Νεκτάριο Ευγενικό και τον πολιό Εφημέριο της Ενορίας Μετοχίου Σταυροφόρο-Οικονόμο Λάμπρο Καρλατήρα.





















