ΧΑΛΚΙΔΑ: Μαύρη Σαμπούκα από Χαλκιδέο σκηνοθέτη στο Θέατρο Ορέστη Μακρή
17 Ιουλίου 2020, 07:32
Θεατρική παράσταση, στο πλαίσιο των Ευρίπειων 2020.
Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «ΕΥΡΙΠΕΙΑ 2020», που διοργανώνει ο Οργανισμός Πολιτισμού του Δήμου Χακιδέων (ΔΟΑΠΠΕΧ), το Σάββατο 18 Ιουλίου, στις 9 το βράδυ, θα παρουσιαστεί η Θεατρική Παράσταση, «Μαύρη Σαμπούκα», (του Χακιδέου σκηνοθέτη Τόλη Παπαδημητρίου) στο Δημοτικό Θέατρο Ορέστη Μακρή, στο Πάρκο του Λαού, στη Χαλκίδας
Οι συντελεστές της παράστασης είναι οι εξής:
- Στο ρόλο του Βλάση Κουρούπα ο Τόλης Παπαδημητρίου
- Στο ρόλο του Διονύσιου Αβέρωφ ο Αντώνης Στάμος, Ανάργυρος Βαζαίος, Δώρα Λουκίσα
- Σκηνοθεσία: Τόλης Παπαδημητρίου
- Βοηθός Σκηνοθέτη.: Ζέτα Λιάλιου
- Σκηνικά-Κοστούμια: Νίκη Δημητρίου
- Φωτισμοί: Κλαίρη Ζουμπεράκη
- Graphics: Άννα Μαυροειδή
- Μουσική Επιμέλεια: Τόλης Παπαδημητρίου


















