ΧΑΛΚΙΔΑ: Τα μέτρα έφυγαν, οι ουρές έμειναν

ΧΑΛΚΙΔΑ: Τα μέτρα έφυγαν, οι ουρές έμειναν
4 Μαΐου 2020, 14:52
A+ A-
Πολύς κόσμος στα ΑΤΜ

Χωρίς sms ή γραπτή βεβαίωση γίνεται από σήμερα το πρωί η κυκλοφορία των πολιτών. Τα περιοριστικά μέτρα χαλάρωσαν, αλλά οι ουρές στα ΑΤΜ της Χαλκίδας παραμένουν μεγάλες.

Σήμερα το πρωί, μεγάλες ουρές δημιουργήθηκαν στην Εθνική Τράπεζα στην οδό Βενιζέλου και στην Eurobank στη λεωφόρο Χαϊνά (φωτό). Το θετικό είναι ότι οι Χαλκιδέοι συνεχίζουν να είναι προσεκτικοί και να τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας.

Επιστροφή