ΑΡΤΑΚΗ: Έφαγε καλά ο Μάνος Φωτάκης την Πρωτομαγιά
4 Μαΐου 2020, 08:45
Τον πρόδωσε το ...back ground της φωτογραφίας που ανέβασε στο facebook.
Ο γνωστός επιχειρηματίας της Αρτάκης και πρώην αντιδήμαρχος Μάνος Φωτάκης ανέβασε μία φωτογραφία στο facebook, για να ευχηθεί στους διαδικτυακούς του φίλους για την Πρωτομαγιά.
Ωστόσο, η φωτογραφία ...πρόδωσε ότι ο ίδιος και η παρέα του έφαγαν καλά, αφού στο back ground της φωτογραφίας, όπως μπορείτε να δείτε, φαίνονται ένα αρνί και ένα κοκορέτσι, που ψήνονταν στο μπάρμπεκιου...


















