Μήνυμα σε μπουκάλι ξεβράστηκε σε ακτή της Σκιάθου
Μπροστά σε μια έκπληξη βρέθηκαν τρεις φίλοι από την Σκιάθο που πήγαν την Τρίτη 21 Απριλίου να κάνουν βόλτα στην παραλία Αχλαδιές.
Περπατώντας στην άμμο, το βλέμμα τους έπεσε πάνω σε ένα μπουκάλι-τσίπουρου που ...έφεραν τα κύματα προς την ακτή.
Όταν πλησίασαν και το πήραν στα χέρια τους, είδαν πως μέσα είχε ένα σημείωμα.
Το σημείωμα έγραφε "Με αγάπη από Βατερά Μυτιλήνης-Απρίλιος 2020, Καραντίνα, Γιώργος-Λυδία, Ειρήνη στον Κόσμο", ενώ είχε σχεδιασμένη και μια καρδιά.
Οι τρεις φίλοι κοινοποίησαν το θέμα στα μέσα ενημέρωσης της Λέσβου και τώρα αναζητούν το ζευγάρι που έγραψε το μήνυμα για να τους προσκαλέσουν το καλοκαίρι στο νησί τους. "Θέλουμε τόσο πολύ να εντοπίσουμε τον Γιώργο και την Λυδία και να τους καλέσουμε στη Σκιάθο. Ήταν πολύ ωραία αυτή η κίνησή τους και μας συγκίνησε. Μας θύμισε την ταινία και το τραγούδι Message in a Bottle" είπαν μεταξύ άλλων...




















