Ευχές με πεσκέσια στον Γιώργο Ψαθά

Ευχές με πεσκέσια στον  Γιώργο Ψαθά
24 Απριλίου 2020, 17:04
A+ A-
Δείτε τι γλυκά του έστειλαν για τη γιορτή του

Την ονομαστική του εορτή είχε χθες ο δήμαρχος Διρφύων-Μεσσαπίων Γιώργος Ψαθάς (φωτό πάνω δεξιά) και το τηλέφωνό του δεν σταμάτησε να χτυπάει από φίλους και γνωστούς που ήθελαν να του ευχηθούν.

Αρκετοί, μάλιστα, συνόδευσαν τις ευχές με γλυκά. Ένα από τα πιο ιδιαίτερα  πεσκέσια ήταν τα αμυγδαλωτά από την Κύμη (φωτό κάτω) που δέχθηκε ο δήμαρχος.

Γλυκά, όμως, δέχθηκε ο Γιώργος Ψαθάς και μερικές μέρες πριν την ονομαστική του εορτή. Με έκπληξη, μάλιστα, έλαβε από φίλο μια τούρτα με το σήμα του Ολυμπιακού (φωτό κάτω). Ο αποστολέας γνώριζε τα οπαδικά αισθήματα του δημάρχου και τον γλύκανε ...ερυθρόλευκα.

Επιστροφή