Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!
19 Απριλίου 2020, 00:01
A+ A-
Το egnomi.gr εύχεται σε όλους τους Ευβοείς.

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους!

Ο φετινός εορτασμός του Πάσχα είναι πολύ διαφορετικός, αλλά το μήνυμα της Ανάστασης μας γεμίζει με χαρά και αισιοδοξία.

Είναι στο χέρι μας να συνεχίσουμε την εθνική προσπάθεια αντιμετώπισης του κορωνοϊού, ώστε να βγούμε πιο γρήγορα από τη δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε.

Ας το κάνουμε, ώστε να μην ανοίξουμε νέες πληγές στη χώρα μας. Μένουμε δυνατοί και υγιείς στο σπίτι και θα γιορτάσουμε του χρόνου το Πάσχα, όπως μόνο εμείς οι Ελληνες ξέρουμε!

Χρόνια πολλά ,ΥΓΕΙΑ και χαμόγελα! 

Επιστροφή