ΧΑΛΚΙΔΑ: Νεαρή έσωσε έξι νεογέννητα γατάκια που τα είχαν πετάξει στα σκουπίδια!

ΧΑΛΚΙΔΑ: Νεαρή έσωσε έξι νεογέννητα γατάκια που τα είχαν πετάξει στα σκουπίδια!
19 Απριλίου 2020, 20:29
A+ A-
Πλέον βρήκαν σπίτι, ...μάνα και αδερφάκι!

Εξι νεογέννητα γατάκια σε κάδο σκουπιδιών πίσω από το ταχυδρομείο εντόπισε το απόγευμα της Μεγ. Πέμπτης μια νεαρή Χαλκιδέα και τους έσωσε τη ζωή.

Τα γατάκια ήταν μέσα σε μεγάλη σακούλα απορριμάτων, τυλιγμένα σε κουβέρτα.

Η νεαρή, περνώντας από το σημείο άκουσε νιαουρίσματα και τα έβγαλε από τον κάδο που τα είχαν πετάξει οι ασυνείδητοι που προχώρησαν σε αυτήν την πράξη.

Η κοπέλα τα έβαλε σε ένα κουτί που βρήκε και τα πήρε στο σπίτι της, ενώ πήρε οδηγίες από κτηνίατρο, για το πως θα τα ταίσει, πράγμα που δεν ήταν εύκολο, καθώς έπρεπε να τους δώσει ειδικό γάλα με σύριγγα.

Το ίδιο βράδυ υπήρξε κινητοποίηση μέσω facebook και μια καθηγήτρια πληροφορικής από τη Χαλκίδα ενδιαφέρθηκε να βοηθήσει την κατάσταση, καθώς στον κήπο της είχε μια γάτα, που μόλις είχε γεννήσει το μωρό της!

Η νεαρή κοπέλα πήγε τα έξι γατάκια στην καθηγήτρια και σύμφωνα με την πληροφόρηση που υπάρχει η ...γατομανούλα δέχτηκε τα έξι γατάκια.

Έτσι, η μαμά-γάτα εκεί που είχε ένα μωρό, ξαφνικά απέκτησε ...εφτά!

Η νεαρή Χαλκιδέα που τα έβγαλε από τον κάδο μίλησε στο egnomi.gr και είπε χαρακτηριστικά: "Ήταν τέσσερα ασπρόμαυρα και δύο ριγέ. Το βράδυ κλαίγανε και προσπάθησα να τα ταίσω, αλλά δεν ήταν εύκολο. Αφήστε που δεν τα ξεχώριζα γιατί ήταν ίδια. Κάποια στιγμή σκέφτηκα να τους βάλω κορδελίτσες με διαφορετικό χρώμα. Μακάρι να μπορούσα να τα κρατήσω, αλλά δεν ξέρω αν ζούσανε. Τα νεογέννητα γατάκια χρειάζονται το μητρικό γάλα, που τους προσφέρει τα ουσιώδη αντισώματα".

Επιστροφή