ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Ρώτησα τον Χαρδαλιά, που να κάνω πασχαλιά (VIDEO)

ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Ρώτησα τον Χαρδαλιά, που να κάνω πασχαλιά (VIDEO)
20 Απριλίου 2020, 19:36
A+ A-
Διασκεύασαν το γνωστό δημοτικό τραγούδι «στου παιδιού μου τη χαρά», με έναν μοναδικό τρόπο.

Δύο νέοι άνθρωποι εμπνεύστηκαν από τον Νίκο Χαρδαλιά και τα μέτρα απαγόρευσης που εντάθηκαν για το Πάσχα.

Διασκεύασαν, λοιπόν, το γνωστό δημοτικό τραγούδι «στου παιδιού μου τη χαρά» με έναν μοναδικό τρόπο.

Τραγουδούν «ρώτησα τον Χαρδαλιά που να κάνω πασχαλιά και μου είπε μείνε σπίτι, που κυκλοφορεί η γρίπη και θα βγεις ξανά την Τρίτη».

Δείτε το βίντεο εδώ

Επιστροφή