Θεσσαλονικιά σε αστυνομικούς: Κότες όσοι μένουν σπίτι, θα κάνω ό,τι θέλω (VIDEO)

Θεσσαλονικιά σε αστυνομικούς: Κότες όσοι μένουν σπίτι, θα κάνω ό,τι θέλω (VIDEO)
1 Απριλίου 2020, 14:24
A+ A-
Τα πήρε στο κρανίο μετά από έλεγχο.

Στο κρανίο τα πήρε μία Θεσσαλονικιά και ...ξεσπάθωσε εναντίον του συστήματος όπως είπε, της αστυνομίας, αλλά και όσων μένουν σπίτι, τους οποίους χαρακτήρισε "κότες".

Η γυναίκα πήγε να κάνει γυμναστική στην παραλία της Θεσσαλονίκης (σ.σ. πριν κλείσει), τη σταμάτησαν για έλεγχο και έγινε το ...σώσε.

Δείτε το βίντεο:

Επιστροφή