Θεσσαλονίκη: Αστυνομικοί καλούν πολίτες να γυρίσουν στα σπίτια τους (VIDEO)

Θεσσαλονίκη: Αστυνομικοί καλούν πολίτες να γυρίσουν στα σπίτια τους (VIDEO)
18 Μαρτίου 2020, 20:50
A+ A-
Δεκάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας έκαναν βόλτα εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό.

Δυνάμεις της δημοτικής αστυνομίας του δήμου Θεσσαλονίκης, από κοινού με ομάδες ΔΙΑΣ, βρέθηκαν το απόγευμα της Τρίτης (17/3) στο πλακόστρωτο του παραλιακού μετώπου προκειμένου να απευθύνουν έκκληση στους πολίτες να «μείνουν σπίτι», στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων που έχουν ληφθεί από την πολιτεία για την προστασία από τον κορωνοϊό.

Η απόφαση ελήφθη μετά τις σημερινές εικόνες στην παραλία της Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από το λιμάνι έως το Μέγαρο Μουσικής, όπου δεκάδες άνθρωποι κάθε ηλικίας έκαναν βόλτα εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό.

Δείτε το βίντεο:

Επιστροφή