Η Φαίη Σκορδά μιλάει για τον κορωνοϊό και ...ξεσπά (VIDEO)
Η γνωστή παρουσιάστρια Φαίη Σκορδά πριν λίγα 24ωρα ανακοίνωσε ότι διαγνώστηκε θετική στον κορωνοϊό και βρίσκεται σε καραντίνα.
Η ίδια μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και στο Νίκο Χατζηνικολάου και τονίζει ότι έκανε το τεστ, παρότι δεν είχε (και δεν έχει) παρουσιάσει κανένα σύμπτωμα.
Παράλληλα ξεσπάει για την κριτική που έχει δεχτεί εξαιτίας ενός πρόσφατου ταξιδιού της στην Ιταλία, λέγοντας μεταξύ άλλων: "Την ώρα που ταξίδευα δεν είχε ανακοινωθεί κανένα κρούσμα στην Ευρώπη. Δεν θα ρίσκαρα ποτέ για μένα, για τους συνεργάτες μου, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Είμαι πάρα πολύ σοβαρός άνθρωπος σε τέτοια θέματα, σε θέματα υγείας".
Δείτε το βίντεο:



















