Επέστρεψε από το Λονδίνο με ...κοκκινοϊό
2 Μαρτίου 2020, 11:01
Ο Στάθης Παπανδρέου
Στο Λονδίνο βρέθηκε τις προηγούμενες μέρες ο Στάθης Παπανδρέου για να παρακολουθήσει το ματς μεταξύ της Άρσεναλ και του Ολυμπιακού, που έληξε με μυθική πρόκριση της ελληνικής ομάδας.
Έκανε γενέθλια μέσα στο γήπεδο και πανηγύρισε έξαλλα τη μεγάλη νίκη του αγαπημένου του Ολυμπιακού. Στην Ελλάδα επέστρεψε σήμερα το πρωί φορώντας μάσκα (φωτό) από τον ...κοκκινοϊό που κόλλησε από τους «ερυθρόλευκους».
Ο Στάθης συνδύασε την ιατρική μάσκα με τις Απόκριες και αντιμετώπισε χιουμοριστικά όλο αυτό το χαμό που έχει γίνει με τον κορονοϊό.



















