Συνεστίαση και κοπή πίτας από το Ορφανοτροφείο Αρρένων Χαλκίδας

Συνεστίαση και κοπή πίτας από το Ορφανοτροφείο Αρρένων Χαλκίδας
7 Φεβρουαρίου 2020, 10:25
A+ A-
Παρόντος του Μητροπολίτη κ. Χρυσοστόμου.

Την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου, το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε η ετήσια συνεστίαση και η κοπή πίτας του Ορφανοτροφείου Αρρένων, το οποίο είναι το παλιότερο ίδρυμα της Μητρόπολης Χαλκίδας και επιτελεί κοινωνικό έργο επί σειρά δεκαετιών.

Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο Μητροπολίτης κ. Χρυσόστομος, ο οποίος  ευλόγησε την βασιλόπιτα, συγχαίροντας τον Διευθυντή του Ιδρύματος, Αρχιμανδρίτη Νικηφόρο Ευσταθίου, Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο της   Μητρόπολης για το επιτελούμενο έργο του. 

Επιστροφή