Η Λαμία υιοθέτησε την ...Αμερικανιά του Μπέου στο Βόλο
Επισκέπτης του egnomi.gr, που πηγαίνει τακτικά την Λαμία, μας έστειλε αυτή την φωτογραφία, με την επιγραφή που βλέπετε και σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: "Αγαπάμε την Λαμία".
Η επιγραφή βρίσκεται στην είσοδο της πόλης και τοποθετήθηκε σχετικά πρόσφατα από τον Δήμο. Πάντως το όλο σκηνικό παραπέμπει σε ...Αμερικανιά, ενώ παρόμοιες πινακίδες υπάρχουν και στο Βόλο (φωτό κάτω), εδώ και πέντε χρόνια.
Η ιδέα για την τοποθέτηση ήταν του Δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου και προφανώς στη Λαμία αντέγραψαν την ...Αμερικανιά του Μπέου, ο οποίος σε κάτι τέτοια είναι ...μανούλα.



















