ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΙΚΑΣ: Έψησε και μανιτάρια λόγω νηστείας
17 Δεκεμβρίου 2019, 11:18
Και ψήστης ο πρόεδρος!
Με τη μπάλα, τα πολιτιστικά και πολλά άλλα ασχολείται ο πρόεδρος του Τ.Σ. Σταυρού Διρφύων Κώστας Γκίκας. Ο φακός του egnomi.gr, όμως, τον συνέλαβε να εκτελεί χρέη ψήστη και φέρνει στο φως της δημοσιότητας ένα ακόμη ταλέντο του προέδρου.
Μάλιστα, λόγω της νηστείας των Χριστουγέννων, ο Κώστας Γκίκας έψησε και έφαγε μανιτάρια. Κρέας, ο ίδιος θα φάει ανήμερα των Χριστουγέννων.


















